skip to main | skip to sidebar

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Καρδιά μου καημένη

"Καρδιά μου καημένη, πώς βαστάς και δεν ραγίζεις", ακούω και μου έρχεται στο μυαλό ο Χάρης Ρώμας, ντυμένος Ινδός γκουρού-ενόραση-λέωΤονΚαφεΤαΑυγαΚαιΤοΓιαουρτι βαμμένος με βερνίκι παπουτσιών και πετσέτα στο κεφάλι για τουρμπάνι, να το τραγουδάει με τσιριχτή φωνή, λικνίζοντας το ψηλόλιγνο κορμί του.
Εμένα, που ένα απ' τα μεγάλα μου όνειρα σ' αυτή τη ζωή είναι να δω τον Κωνσταντίνο Κατακουζηνό πνιγμένο στο αποχετευτικό του σύστημα. Εμένα, που περιμένω πώς και πώς να δω τον Περίανδρο Πώποτα, κρεμασμένο στην πλατεία του Κολοκοτρωνιτσίου από τα "αναρχοκομμούνια" και τον καταπιεσμένο Μανωλάκη.
Σειρές που σημάδεψαν γενιές ολόκληρες και σημαδεύουν ακόμα. Σειρές που το κανάλι τους τις έχει βάλει στο ριπίτ, κάθε μεσημέρι, μπακ του μπακ. Γιατί ο Έλληνας έχει αποδείξει πως αν δεν δει δύο συνεχόμενες ώρες, τον ίδιο ηθοποιό, να γράφει και να παίζει τον ίδιο χαρακτήρα, να λέει τα ίδια κρύα αστεία, και να τσιρίζει στον ίδιο ακριβώς τόνο, δεν πάει καλά το απόγευμά του.
9
Γιατί καλέ μου αναγνώστη κι εσύ έχεις περάσει μια περίοδο στη ζωή σου που έβλεπες Κατακουζηνό. Το ξέρω, μα δε σε κατηγορώ. Όλοι το έχουμε κάνει. Άλλοι σε πρώτη προβολή γιατί ήταν δέκα ετών και το έβρισκαν αστείο. Άλλοι επειδή δεν είχαν τίποτε άλλο να κάνουν και στο Μέγκα εκείνη την ώρα έπαιζε το "Ρετιρέ" ή το "Εμείς κι εμείς" (τα οποία στην σκουπιδοκλίμακα της Ελληνικής τηλεόρασης έχουν δική τους τιμητική θέση). Άλλοι επειδή το έβλεπαν τα δεκάχρονα παιδιά τους. Άλλοι επειδή ήταν στο νοσοκομείο και η διπλανή γιαγιά που είχε νοικιάσει τηλεόραση το έβαζε αμέσως μετά τα Ατίθασα Νιάτα. Άλλοι προκειμένου να μη διαβάσουν στην εξεταστική. Άλλοι επειδή τους απειλούσαν με όπλο-χειροβομβίδα-μπαζούκα-βιντεοκασέτες του ΤαμΤάκου. Και άλλοι που το έκαναν και συνεχίζουν να το κάνουν κάθε μεσημέρι, γιατί πολύ απλά, ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.
Δε λέω, σε ελεύθερη χώρα ζούμε, αλλά αν γίνω κάποτε πρωθυπουργός-αυτοκράτορας, θα υπάρξει ειδική επιτροπή εκτίμησης της αίσθησης του χιούμορ του πληθυσμού, με δικαίωμα επιβολής σκληρών ποινών. Εξορία στη Σπιναλόγκα (χωρίς τη Λέχου), ισόβια συμμετοχή στο κοινό Τάτις Στεφανίδου, υποχρεωτική παρακολούθηση κάθε παράστασης της Μιμής Ντενίση είναι τα πιο δραστικά μέτρα για τους αμετανόητους.
Οι περιπτώσεις που θα θεωρηθεί πως έχουν ελπίδα αναμόρφωσης θα κλείνονται σε Κουρδιστοπορτοκαλικές εγκαταστάσεις και θα παρακολουθούν υποχρεωτικά:
Όλες τις σεζόν, Scrubs, Friends, Arrested Development, House M.D. και Modern Family.
Τις πρώτες σεζόν, How I Met Your Mother, Big Bang Theory.
Τις σεζόν που συμμετέχει ο Charlie Sheen του Two and a Half men. (Ομορφόπαιδε Άστον Κούτσερ-Κάτσερ πώς σε λένε, για κόπιασε ξανά στο Ελλαδιστάν αν σου κοτάει. Θα είμαι έτοιμος!)
Να εύχεστε, λοιπόν, να μη γίνω ποτέ πρωθυπουργός-αυτοκράτορας-πρόεδρος-γενικός γραμματέας-αρχηγός-κοτζαμπάσης.
Τα σέβη μου.


Ορίτζιναλι πόστιντ μπάι Είρων @τ http://www.thinkdrops.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου