skip to main | skip to sidebar

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Σεξ δίχως όρια

5η γοογλερική επιλογή στην εβδομαδιαία αναζήτηση «σεξ»


Παράξενα είδη. Αστικά, βουκολικά, τροπικά.
Στο στρατό θα ακούσεις τα πάντα. Ιστορίες με αμάξια που είχαν 980 άλογα και τσαμπουκάδες που κατέληξαν με τους ήρωές μας να έχουν κάνει τον Ζαμπίδη να τους παρακαλά για έλεος.
Ό,τι και να ειπωθεί, όμως, θα το εκμηδενίσει ο πάλιουρας που είναι από φτωχή γειτονιά της Αττικής και ξέρει να εκτιμά αμάξια, μηχανές και γκόμενες. Έχει βραχνή φωνή, και ύφος Πρετεντέρη όταν απευθύνεται σε νεοεκλεγέντα βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ:
"Άκου με εμένα μικρέ που είμαι 20 χρονώνε, έχω φάει τη ζωή με το κουτάλι, δουλεύω απ' τα 8 μου κι έχω κάνει και 7 μήνες θητεία και ξέρω καλύτερα. Το νόημα στη ζωή αυτή δεν είναι τα μοτοσακό. Είναι το μ**νί.
Άπαξ και τον έχεις εικοσιπέντε (25) πόντους (cm) όπως εγώ, με λίγη προπόνηση, τα πάντα είναι δυνατά.
Θα πρέπει να πας σε 2-3 μπουρδελάκια, να σου μάθουν οι κυρίες τα κόλπα. Μεγάλες δασκάλες σου λέω. Μετά με 1-2 παντρεμένες και μερικά μπαζάκια. Γιατί αν δεν μπαζώσεις, δεν μπορείς να χτίσεις.
Τότε, θα 'χεις γίνει μάστορας. Θα μπορείς να πηδάς για ώρες. Μέρες. Εβδομάδες.
Ναι ρε! Μην γουρλώνεις τα μάτια. Συνεχόμενα σου λέω. Αρκεί το κορμί σου να μπορεί να το στηρίξει. Γι' αυτό πάω γυμναστήριο εγώ. Για να αντέχω.
Τότε λοιπόν, θα κάνεις όνομα στην πιάτσα. Και με τους 27 πόντους σου... ΤΟ ΞΕΡΩ ΡΕ ΠΩΣ ΠΡΙΝ ΕΙΠΑ 25. ΜΠΑΓΛΑΜΑ. Με το πολύ σεξ αυτό μεγαλώνει ρε κακομοίρη! Τόσο άσχετος είσαι; Και πού είχα μείνει; Α ναι. Θα το μάθει ο κόσμος αυτό, θα φτάσει και στα αυτιά κανενός μοντέλου. Θα έρθει να σε βρει. Θα το σκίσεις και θα σε κάνει θεό. Θα το πει στις φίλες της και μετά θα έρχονται να σε παρακαλάνε. Και τότε μιλάμε για ΣΕΞ ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ!
Σίγουρα θα σε χώσουν και στην τηλεόραση σε καμιά εκπομπή, θα σε ψωνίσει κανά φραγκάτο γριόνι και ΤΣΑΚ! Την έπιασες την καλή.
Άκου με που σου λέω. Δεν θες να αρχίσω να λέω ονόματα που έχουν περάσει απ' το κρεβάτι μου, γιατί δε θα κοιμηθείς απόψε. Μάτι δε θα κλείσεις.
Άντε τώρα ρούφα το αβγουλάκι σου".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου