skip to main | skip to sidebar

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Τρικυμία στο κρανίο... του δυόσμου

Είμαι αρωματικός.
Είμαι μυρωδάτος.
Είμαι γευστικός.
Είμαι έντονος.
Δεν γίνεται να περάσω απαρατήρητος.
Βγαίνω και σε τσίχλα.
Ναι, κυρίες και κύριοι, καλά μαντέψατε.
Είμαι ο Δυόσμος!
Γιατί μιλάω με τέτοιο στόμφο και ενθουσιασμό για μένα;
Μα γιατί το αξίζω φυσικά.
Για σκεφτείτε το.
Είμαι πρωταγωνιστής της Ελληνικής κουζίνας εδώ και πολλά πολλά χρόνια.
Με βάζουν παντού. Από μακεδονίτικες πίττες, μέχρι κρητικά καλτσούνια.
Πάω παντού. Και μην ακούτε την προπαγάνδα για τον μαϊντανό. Αυτά είναι δάχτυλος του ΣΥΡΙΖΑ για αποσταθεροποίηση και έξοδο απ' το ευρώ. Εγώ μόνο πάω παντού.
Δροσίζω τις αναπνοές δεκάδων ανθρώπων καθημερινά. Ερωτευμένων, κοινωνικών, μαθητών που θέλουν να κρύψουν την τσιγαρίλα του πρώτου διαλείμματος.
Πλέον όμως, βρίσκομαι και στο δημοφιλέστερο των δημοφιλέστερων.
Στο ποτό των ποτών.
Στο κοχτέιλ των κοχτέιλζ.
Το ΜΟΧΙΤΟ!
Όλοι οι κουλ τύποι πίνουν Μοχίτο. Όλες οι γαμάτες τύπισσες, λερώνουν με το κραγιονάκι τους καλαμάκια ρουφώντας ένα δροσιστικό, εντυπωσιακό και εύγευστο Μοχίτο.
Και ποιος κυρίες και κύριοι κάνει ένα Μοχίτο τόσο υπέροχο;
Μα εγώ φυσικά! Ο Δυόσμος των δυόσμων. Ο Βασιλιάς των ζαρζαβατικών. Ο Κινγκ Τζόφρι των μυρωδικών.
Εγώ και μόνον εγώ.
Αποχωρώ. Πάω να γίνω ένα με ένα μεγάλο κουτάλι μαύρη, κατάμαυρη, τόσο μαύρη που κάνει την Ναόμι Κάμπελ να δέρνει την καμαριέρα της, ζάχαρη.
Και να γίνουμε τα βασικά συστατικά του δημοφιλέστερου ποτού και του φετινού καλοκαιριού.
Σας φιλώ δροσιστικά στα δόντια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου