skip to main | skip to sidebar

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Τα καλύτερα δέκα λεπτά του μήνα σας! - Video inside -

Μιλάμε για το τεραστιότερο βίντεο μικρού μήκους, του 2010.

Σιχαίνομαι την έκφραση, αλλά είναι όντως ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟ !
ΤΙΤΑΝΟΜΕΓΙΣΤΟΤΕΡΑΣΤΙΟ !!







Κάποιοι θα το μάθατε ως το Bolywood Video που έδειξαν στο Ράδιο αρβύλα... Αλλά όταν τα βγάζαμε εμείς αυτά ο Κανάκης ούτε που τα είχε μυριστεί! Τώρα κάνει και τον έξυπνο!!!
Αχαααα! Θα σας δείξω εγώ! Θα δείτε τι θα πάθετε!


Οφείλω να σημειώσω, για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος το Καίσαρι  και τα του Φρέντου τω Φρέντι, πως τα καλύτερα αυτά 10 λεπτά του μήνα μας, τα οφείλουμε στον Freddo.
Απλά επειδή το blog του δεν έχει ΤΟΟΟΟΟΣΟΥΣ αναγνώστες όσους αυτό εδώ, ήταν υποχρέωσης μου, να το αναδημοσιεύσω για το κοινό καλό!
http://freddos.yooblog.gr/2011/01/28/2791/

ΥΓ.  Εγώ είμαι άρρωστος που βρήκα πως το "μόνο" λάθος της ταινίας είναι που ο Human Τούμπανος, για να απενεργοποιήσει τον Ηλεκτρομαγνήτη, κάνει κάπου Δεξί κλικ Στον υπολογιστή;; Λέτε στα Ινδικά PC να δίνονται εντολές με δεξί κλίκ;;;;

ΥΓ.2  Τα Ρώσικα είναι προφανώς από μεταγλώττιση.Αποτυχημένη, αλλά τι να κάνουμε!

1 σχόλια:

  1. Απλά δεν έχω λόγια.

Δημοσίευση σχολίου